Podvozek Caster EX-1 přišel na svět už v roce 2008. Jedná se prý o vůbec první prodávaný elektro speciál (podvozek není konverzí z nitro verze, ale byl navržen jako elektro). V roce 2010 byla vydána nová verze 1.5. Během prodeje řady EX-1 docházelo k drobným modifikacím dílů, které se neosvědčily, takže poslední verze EX-1 se už v mnoha ohledech blíží verzi 1.5.

Za účelem porovnání rozdílů jsem do tohoto příspěvku umístil fotografii podvozku EX-1 spojenou s fotografii verze 1.5. Veškeré rozdíly mezi verzemi je možné pozorovat ve spodní částí fotky od sloupků řízení po držák motoru, resp. po spur. Na první pohled je patrný mnohem větší prostor pro motor a to jak na délku, tak na šířku. Toho je docíleno posunutím sloupků řízení více dopředu (jiné šasi, jiné plato řízení a k tomu jiný držák horních vzpěr) a přemístěním přední vzpěry podvozku na druhou stranu kardanu (prostor pro hřídel motoru se nezměnil, takže i u verze 1.5 se hřídel motoru zkracuje). Kvůli přesunutí vzpěry bylo nutné provést změny i na držáku serva a na přijímačovém boxu.

Caster Racing nabízí za účelem upgrade z verze 1 na verzi 1.5 konverzní sadu (www.casterracing.com).

 Zanechat komentář

(required)

(required)

Můžete používat tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

   
© 2011 Caster Racing Fusion EX-1 Suffusion theme by Sayontan Sinha
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ Jan Werich