Na podvozku Caster Racing Fusion EX-1 je možné nastavit velké množství parametrů a každému bude nějakou chvíli trvat než se dostane do stavu, který mu bude vyhovovat. Budu teď úplně abstrahovat od faktu, že každá trať by potřebovala nastavení jiné. Zde uvedené rady dostanou podvozek do jakéhosi „univerzálního“ stavu, ze kterého se dá vycházet, a který se dá dále „ohýbat“.

Přikládám svůj aktuální Setup Sheet

Na závěr ještě drobné doporučení. V manuálu najdete náplně diferenciálů 3k/5k/1k (předek/střed/zadek). Tahle kombinace výrazně více opotřebovává přední pneu a podvozek ztrácí v akceleraci ze zatáčky. Proto doporučuji začít spíše s kombinací 5k/7k/2k nebo s ohledem na motor spíše 5k/10k/3k.

 Zanechat komentář

(required)

(required)

Můžete používat tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

   
© 2011 Caster Racing Fusion EX-1 Suffusion theme by Sayontan Sinha
„Snažme se žít tak, aby naší smrti litoval i majitel pohřební služby.“ Mark Twain