Během prázdnin CasterRacing nelenil a potichu vydal pár vylepšení pro svou 1/8 elektro buggy.

Continue reading »

 

Continue reading »

 

Dříve či později možná narazíte na stejný problém jako já. Ztratíte pin z CéVéDéčka.

Continue reading »

 

A je to tady. Konečně jsem se dokopal k tomu pořídit jeden z upgradů, o kterém jsem psal zde.

Continue reading »

 

Nebudu chodit dlouho okolo horké kaše a v tomto příspěvku popíšu rovnou celý zbývající proces výroby.

Continue reading »

 

V prvním díle jsem popsal výrobu provizorní vakuovačky. Není ale CO vakuovat. Je čas to napravit …

Continue reading »

 

Optimální délka hřídele motoru pro podvozek Caster Fusion EX-1 a EX-1.5 je 16mm. Delší hřídel by zasahovala až do držáku akumulátoru. Většina motorů co je na trhu má hřídel o něco delší. Continue reading »

 

Vakuovačka je zařízení, které umožňuje materiál zahřátý na tvářecí teplotu vytvarovat do požadované podoby pomocí podtlaku. Vakuování se provádí jak na pozitivní tak do negativní formy. Pro výrobu karoserie je vhodnější prvně zmíněný způsob, tedy vakuování na pozitivní formu – kopyto. Continue reading »

 

Slyšíme to pořád. Kastle z lexanu. Co to ale je – ten Lexan? Continue reading »

 

Dlouho jsem nic nepublikoval (mimo sezónu není moc o čem psát) tak alespoň drobnost. Originální kastle mi už sešla věkem (po kouscích :) ), takže byl čas na výměnu. Continue reading »

© 2011 Caster Racing Fusion EX-1 Suffusion theme by Sayontan Sinha